Göra ett ryck

      2013-05-10 / 11:32:25 Publicerat i kategorin Allmänt  
Idag står litteraturbearbetning av 3 kapitel på schemat. Tack och lov hade man ledig dag i går och kunde samla lite energi, för ärligt talat känns de lite tungt att gröta igenom den här texten idag. Men som plåster på såren har man ju Charlottes grymma spellista på spotify som ger motivation! Sen så är hela den där tjejen en inspiration för mig, hon har snart gjort klart magisterexamen i ergonomi (parallelt med jobb), vilken brud!
 
Jag ser även ljuset i tunneln! Inte länge kvar till sommar"lov", 3 arbetsuppgifter ska vara inlämnade nästa fredag, och sen är det "bara" 2 uppgifter kvar! Sen har jag gått hela 2 av 3 år på arbetsterapeutprogrammet. Om inte det är en morot så säg. Kanske dags att jag fortsätter med det jag ska, hihi!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3 du är bäst!! Finare vän får man ju leta efter!

2013-05-10 @ 17:57:09
Postat av: Anonym

Bra jobbat!! Du är bäst
Kramkram

2013-05-10 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story