Mc-turs premiär!

      2013-05-26 / 17:41:31 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jajjamensan! Årets första mc-tur blev idag, superhärliga 24 mil i underbart väder! Hade inte kunnat bli bättre. Kändes däremot i rumpan på slutet ;) Nu blir de att ta tag i städningen som egentligen skulle ha gjorts i morse, men skönt sen ikväll när de väl blivit gjort. Lite räkningar ska betalas och senare ikväll hade jag tänkt jogga lite. Det blir sista passet innan Blodomloppet. Jag vill gärna ha en hel dags vila innan det är dags =)
 
Och en stor kram till alla mammor på mors-dag. En extra kram till min alldeles egna mamma såklart <3 puss!
 
Lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story