Sista rycket

      2013-07-31 / 21:24:00 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jobbar bara nästa vecka också sen har jag sommarlov på riktigt! :) Då väntas ledighet i lugn och ro, har inte bestämt än vars vi ska tillbringa "semestern" förutom en vecka på Mallis, men det är ju inte så tokigt planerat! Hihi! 
 
Ikväll har jag och darling ätit torterade räkor och kyckling (läs friterade) hemma hos goa glada Emelie:) Jag hamnade i världens matkoma och somnade i hennes soffa typ 10 min efter att vi startat en film. Missade bara en halvtimme, men huvudsaken man inte missar slutet, eller hur? 
 
Första ib-träningen drar igång i morgon men självklart jobbar jag kväll och missar den :(  Får ladda upp till nästa gång istället! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story