Bättre sent än aldrig

      2013-11-29 / 20:01:43 Publicerat i kategorin Allmänt  
Ja, det var nästan evigheter sen jag skrev något inlägg då de tidigare mestadels innehållit bilder. Så nu har jag kommit undan alldeles för länge. Såå. Vad händer? Fredag idag i alla fall, och det är bara att konstatera att veckorna går sjukt himla fort!
 
Vi har påbörjat C-uppsatsen vilket kräver och kommer kräva ännu mera jobb. Hade första mötet med handledaren idag. Bra att få tips och idéer och samtidigt få frågor som gör att vi ifrågasätter våra egna tankar mera. Vi måste avgränsa området betydligt, specificera syftet och eventuellt ändra både metod och hur vi får tag på deltagare - Detta innan vi ens kan "påbörja" själva arbetet.
 
Det har redan gått två veckor av kursen så först kände jag en panik över hur vi ska hinna egentligen.. Hade underlättat om de inte dröjt två veckor innan man fick handledare, men det är bara att kämpa på. Med ny energi på måndag kommer det säkert kännas bättre.
 
Innebandyn rullar på och även där går tiden sjukt fort. Det är snart juluppehåll och vi har då spelat klart första omgången. Det går lite upp och ner periodvis för mig, men antar att det är så för alla. Trivs i alla fall sjukt j***a bra i Röbäck! Fina lagkamrater, bra stämning, peppande attityder och de bästa tränarna man kan ha!!! Med den grunden så kan det ju inte mer än lossna snart för mig. Innepinne <3 
 
Exktra-knäcket på ICA går som en räls de också, trivs himla bra!:) Gå in och rösta på oss: ICA Supermarket Mariehem http://handelsgalanumea.se/rosta/ =)
 
Planerar hemresa nästa helg, hoppas vi kan vara i Forsmark för vi har inhandlat lite grejer till Venturen. Då är det dags att "pimp my skoter". För övrigt: VARS ÄR SNÖN här i Umeå? VARS är vintern? Tur jag kommer få se lite snö nästa helg i alla fall, kanske även den känslan ger ny energi till C-uppsatsen:)
 
Nä, nu börjar strax idol. Har missat de tre senaste avsnitten både på grund av jobb och matcher, så nu ska jag bänka mig framför tvn. Ha en trevlig helg folket, Chiao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3 <3

2013-11-30 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story