Gamla godingar ♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪

      2013-07-11 / 20:04:59 Publicerat i kategorin Allmänt  
♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪

Ni kanske vet den där känslan man får när man lyssnar på album/låtar som man inte lyssnat på på länge.
Det är såna där låtar - som så fort man hör introt - så stannar allt annat omkring en upp.
Man tar till sig minnen från då man lyssnade mycket på just den låten.

Man går in i sina gamla känslor, och man påminns över hur man har förändrats.
Och man påminns om hur bra låten är!

Jag hörde en sån låt idag.. och den är fruktansvärt bra!

Jag älskar texterna!
Jag älskar musiken!
Jag älskar rösterna!

Om du har en gammal goding; håll hårt i den låten - för den kan hjälpa dig genom mycket :)

♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪
 
 
Om ni inte hört denna förut, vänta tills ni lyssnat efter 4min, -w-o-n-d-e-r-f-u-l-! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story