Tiden flyger iväg!

      2013-12-03 / 21:42:27 Publicerat i kategorin Allmänt  
Träningen ikväll blev inställd.... Så Ikväll har jag gjort absolut ingenting!
Kom hem efter en heldag på biblioteket, slängde mig i soffan och spelade spel. Vi fixade lite mat och sen slängde jag mig i soffan igen och denna gång framför en innebandymatch på tvn.
Min käre sambo drog på gymmet och jag slumrade till lite på soffan. Sen har jag bara slösurfat vid datorn och tagit mig en dusch. Visst var det en produktiv kväll?
Men ibland behövs de faktiskt, för att få lite klarare tankar i huvudet. Strax paradise hotel på trean;)
 
 
Vi är redan inne på vecka 3.. Blandade känslor för dessa C-uppsats-skrivare;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story