ny arbetsvecka

      2013-07-22 / 09:58:00 Publicerat i kategorin Allmänt  
Japp, det är tydligen måndag idag (igen!), vars tar den här sommaren vägen?? - den bara flyger iväg. Men de gör ingenting för mig. Jag ser fram emot hösten, mot en utlandsresa, mot en ny innebandysäsong, nya människor och nya band som ska knytas. Bara tre veckor kvar att jobba, sen får jag mitt lilla sommarlov innan skolan börjar om igen.
 
Helgen har varit härlig, vi har som gjort ingenting men ändå hunnit med en hel del. Fredagen bjöd på kvällsmys på Gluntens i goda vänners sällskap, hos bästaste Challe och Peter. Där bjöds det på hjortronkaka, kaffe, en (eller två) öl, chips och dip (behöver jag säga mer?) hihi! Lördagen blev loppisäventyr med Gina och Robert och senare lite träning och en filmkväll. Söndagen blev tidig morgon för då begav vi oss iväg på Ikea tillsammans med Anna-Karin och Jonas, och hem kom vi med diverse fynd. 
 
Jaaa, det har varit en bra helg med andra ord :-) Nu ska man bara jobba till torsdag och då bär det av uppöver mot Hemavan/Tängvattnet för att spendera några timmar på gränshandelsmarknaden och resten av tiden ska tillbringas med mamma, pappa och Tinis <3 
 
Nu ska jag snöra på mig löparskorna, ska bli skönt att få i sig lite frisk luft innan man börjar jobba. Chiao
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story