Länge sen sist!

      2013-06-18 / 22:18:11 Publicerat i kategorin Allmänt  
Va så länge sen jag va inne på bloggen så jag hade nästan glömt vilken e-postadress jag hade till inlogget. Men nu är jag här! Finns alldeles för mycket som egentligen behöver uppdateras men jag tror jag behåller de flesta godbitarna för mig själv så kan detta och kommande inlägg mer fokusera på framtiden ;)
 
Sommaren har startat och det är först nu jag på riktigt känner att jag har sommarlov. Förkylningen börjar ÄNTLIGEN lida mot sitt slut (peppar peppar) så nu kan jag slappa och göra vad jag vill istället för att ofrivilligt ligga och sova för de mesta. 
 
Sommaren ser lovande ut och jag har några småprojekt för mig själv. Jag måste för det första verkligen komma igång med träningen igen, sista svängen man var ute och svettades var på Blodomloppet! Men är man sjuk så är man, och jag har lärt mig av mina misstag och istället börjat lyssna på kroppen :) Sen så ska jag en gång för alla verkligen göra klart mina fotoalbumsprojekt - jag ser ljuset i tunneln, ligger nu bara ett halvår bakåt + att jag ska göra en fotobok från förra sommarens resa till Mallorca. Annars står de rätt mycket jobb på schemat och vet inte om jag hinner något mer. Men ska nog bara ta dagarna som de kommer, lovet har ju som just precis börjat :)
 
Men på något konstigt sätt så längtar jag nästan ännu mera till hösten, att sommardagarna bara ska gå :P hehe. I augusti blir det ju en utlandsresa igen ;-D och sen hoppas jag på en LJUS och POSITIV kommande innebandysäsong!! Skulle betyda guld för mig att få en bra säsong att blicka tillbaka till, en riktig självförtroende-boost; och jag har faktiskt insett att jag förtjänar det!
 
Nu ska jag ta och se om de finns något på tv. Trevlig kväll mina trogna läsare :-)
 
Jag och min FIIIINASTE Challe i världen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story