Tisdag

      2013-03-12 / 09:42:32 Publicerat i kategorin Allmänt  
Det är fulla muggar på arbetet vi har påbörjat nu. Det har varit riktigt spännande att ha träffat "riktiga" patienter att skriva arbetet utifrån, väldigt inspirerande! Håller tummarna för att rapporten kommer bli bra.
För övrigt har jag världens träningsvärk idag, haha, kände mig som en betongklump innan jag tog mig upp ur sängen i morse, Björn kör hårt med mig på gymmet. Huvudsaken jag hinner återhämta mig tills innebandycupen på lördag, då ska jag ge järnet! 
 
Nu är det dags att leta och läsa några engelska artiklar, ser fram emot det (NOT). Bjuder på bilder från söndagens lunch framför grillen ute i solen. Nu - back to work.
Chiao!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att skolan verkar gå bra. Träningsvärk är ju ett sätt för kroppen att säga att den är redo så de är ju bara att köra på. ;-) tur du är duktig! Vad roligt att du ska på cupen i helgen Anders och några fler här ifrån ska också spela så de lutar väl åt att jag följer med och hejar på. Hoppas vi syns då. Kram på dig sötnöt!

2013-03-12 @ 22:31:48
URL: http://Www.wiklundarn.blOgg.se
Postat av: Linn

Fina du!

2013-03-13 @ 09:13:43
URL: http://winkalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story