Soliga härliga lördag!

      2013-03-09 / 14:05:00 Publicerat i kategorin Allmänt  
Har nu avverkat en härlig joggingtur ute i friska luften. Förstår inte varför jag alltid hamnar framför datorn innan jag hoppar in i duschen bara, men nån gång tar jag mig väl dit.
 
Ikväll vankas Mello-mys med fina brudar, ska bli härligt att ses igen! <3
 
För övrigt så rullar de på rätt bra med plugget, men sommarlovslängtan finns givetvis. Bara en kurs kvar nu, och ingen mer tenta! =) "Bara" muntliga examinationer och rapportskrivanden.
 
Ser fram emot nästa helg för då är det innebandyturnering i Storuman, ska bli så himla skoj. Dock vet jag inte om jag har någon avbytare än? Måste få koll på de där, annars måste jag lägga i en högväxel för att hinna få upp konditionen innan dess :p
 
NÄÄÄÄÄ NU ska jag slita mig från datorn.
Trevlig helg gott folk
 
ska ta med mig denna känsla till nästa veckas turnering - glad och stolt över mig själv. [årets kvinnliga spelare duvan cup 2013]. innepinne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story