HIPP HURRA FÖR HÄR KOMMER BUMBIBJÖRNARNA

      2013-03-14 / 15:10:18 Publicerat i kategorin Allmänt  
Japp, ungefär så känner jag - glad! I går fick jag besked om att det var klart med sommarjobb här i Umeå. Så skönt att veta i god tid vad som kommer hända i sommar och inte behöva oroa sig för om man kommer ha nå jobb eller inte.
 
Sen så har det gått riktigt bra med grupparbetet idag, över förväntan! Vi kan med lugn och ro ta en hemma-arbetsdag i morgon. Vilket passar mig utmärkt eftersom vi drar till Stensele ikväll och att jag kan sitta via Googledocuments i morgon.
 
Det vankas som sagt innebandycup i Storuman på lördag och jag är MEGATAGGAD! VÅGA VILJA! NU KÖÖÖÖÖR VI!!!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story