Helg sweet helg, och snart home sweet home!

      2013-03-23 / 17:30:00 Publicerat i kategorin Allmänt  
Japp, påsken närmar sig med stormsteg! Kommer bege mig till fjälls på onsdag em/kväll. Den stora frågan är om det blir buss eller bil??? Hmmm! Vilka världsproblem man har!! Om jag åker buss så får man ju möjlighet att bara SLÖA, men om jag tar bilen så får jag ju åka när jag vill, stanna var jag vill, men då blir det ju att köra hela vägen själv och jag hatar när det är mörkt och då man blir trött..... Men men, jag får helt enkelt se hur jag kommer göra.
 
Björn har lagat go'middag ikväll, och nu sitter vi tillsammans med Jonas och lyssnar på ljuv musik från LP-spelaren. En lugn och skön, härlig lördagskväll med andra ord! I morgon ska vi tvätta bilen, sen står spinning på schemat vid 4. Emelie ska få äran att ta min spinning-oskuld ;p Sen hoppas jag på lite 3D-mys hos Challe =)
 
Tänker på innebandycupen för en vecka sen... Tänk att vi var så nära att VINNA! Visst, jag är nöjd med ett silver men det hade varit så jävla gött med GULD!!!!! Vill spola tillbaka tiden och spela om allt, göra allting mycke bättre och ta hem hela skiten! Längtar redan nu till nästa cup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story