Bilder säger mer än tusen ord

      2013-01-28 / 12:43:24 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jag har haft en otroligt bra helg, och den hade inte kunnat komma i mer lämplig tidpunkt! Samlade tonvis med energi för att fortsätta plugga, fick en rejäl självförtroende-boost och en efterlängtad dos av innebandy samt en bekräftelse på att jag inte ska ge upp den bästa sporten i världen!!
 
 

Von Krank VS Diversus
Vi kom 2:a i finalen som slutade 3-2. Det hade INTE suttit fel med en vinst och vinna hela alltet! Och speciellt när de va så nära. FATTA !! ETT ENDA MÅL var vad som krävdes.... Och det sura var att vi gjorde ett mål i slutsignalen på första halvlek men de dömdes bort! FAN!
 
 

Tack för i helgen! Det var riktigt kul och jag är supernöjd över hela lagets insats!
 
 

GLAD Anki utsedd till matchens lirare i finalen och årets kvinnliga spelare genom cupen!
 

 
 
Jag hoppas verkligen på revansch nästa år!!! Ska tagga redan nu!
 
 
 
♥ INNEBANDY ♥
 
 
 
Sorselegrabbarna som bjöd på en sovhörna i ett klassrum i helgen, riktigt trevligt :)
 

Kommentarer
Postat av: Coolrider

Men grattis, vad kul!
Du är awesome anki! :D
saknar dig<3

2013-01-31 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story