Andas!

      2013-01-24 / 15:07:13 Publicerat i kategorin Allmänt  
Nya kursen och den nya veckan startade med 100%. Har redan avverkat en skriftlig uppgift om en ovanlig diagnos (jag valde att skriva om Landau Kleffners Syndrom), svarat på 10 instuderingsfrågor, och nu håller jag på med examinationen som innehåller 10 diskussionsfrågor om allt mellan himmel och jord!!
Allt ska va klart på måndag men min plan är att bli KLAR i morgon så jag med lugn och ro i kroppen kan bege mig till Lycksele för att spela:
DUVAN CUP = årets (hittills) höjdpunkt, utan tvekan!
Jag längtar så himla mycket och är som alldeles sprallig i kroppen; glad som ett barn på julafton!
 
Hoppas verkligen jag hinner klar med alla uppgifter, stressen gruvar i kroppen men jag kommer ihåg att andas. Har en dålig vana att alltid oroa mig och inte tro att det jag gör duger. Men samtidigt så är det "värsta som kan hända" aldrig det värsta. Det blir ju bara en komplettering och det kan jag faktiskt leva med!
 
För övrigt laddar jag upp med taggande musik inför cupens matcher, och ikväll ska jag börja packa. Jag behövde verkligen det här, något KUL att se fram emot mitt i allt plugg och framförallt så behöver jag INNEBANDYN!
 
 
Lev och må folket

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha hörde idag att det skulle vara Duvan Cup i helgen och gissa vem jag tänkte på då? Jajamensan, på dig. Hoppas du får en helg fylld med trevliga möten och många vinster!! Kram

2013-01-24 @ 23:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story