Happy Valentines Day

      2013-02-14 / 15:20:00 Publicerat i kategorin Allmänt  
Glad Alla Hjärtans Dag på er allihopa :)
the love of my life
 
För mig ska dagen firas med psykiatri-plugg och sen ikväll en uppfriskande joggingtur med Gina Gibson The Warrior! Är perfekt temperatur för att lite utomhusjogging ska bli mysigt så här års.
Idag på självaste hjärta-dagen träffade jag Ellen på skolan, så himla go' och glad tjej! Och vi ska ses igen på lördag (jag längtar!) Hihi!
 
För övrigt så ska jag skicka varma hälsningar till mamma, pappa, Tina, Dessan, Stensele-maffian, Sara och Kolle, Viktoria med familj och till världens bästa morfar <3 
 
Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Sara kolbengtsson

Gulliga du. Stor kram till dig och Björn från mig och Anders!

2013-02-14 @ 15:40:11
URL: http://www.wiklundarn.blogg.se
Postat av: Anonym

<3 <3 <3 <3 i massor till er båda
// Stenselemaffian

2013-02-14 @ 18:21:11
Postat av: Anonym

Det var den bästa alla hjärtans dag man kan tänka sig! Får göra det till en tradition.
Så fina ni är!
Kramar i massor! /Ellen

2013-02-25 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story