Friends

      2013-02-15 / 19:27:00 Publicerat i kategorin Allmänt  

Följande har Mia Skäringer skrivit i sin bok "Avig Maria". Jag känner igen mig ganska mycket. Och jag håller med. Man känner sig så taskig när man behöver tid för sig själv. Men jag försöker också förbättra. Det har skett förändringar i vardagen, bland annat då innebandyn tog så mycket tid förut. Jag försöker hitta tillbaka för att fylla tiden, och även hitta tillbaka till mig själv. Jag ska bli bättre på att höra av mig mina vänner, jag lovar.
 
"Jag fyller 34 idag. Mitt liv har aldrig varit rörigare. Jag sms:ar en av mina bästa vänner i Värmland: Ge inte upp mig. Jag vet jag är en jävla värdelös vän, som bara jobbar och aldrig hör av mig..
Och när hon väl hör min röst; jag är så trött. Jag är så trött. Det är visst det enda jag kan säga.
Den enda trösten är att jag är medveten om detta. Och jag försöker förbättra. Det tar lite tid men jag är på väg tillbaka. Vänta. Snälla vänta. Utan er vet jag inte vem jag är." 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story