I'm alive!

      2013-04-26 / 14:29:52 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jag lever! Än så länge. Känner mig dock som bilden visar, haha!
 
Har en examinationsuppgift som ska tentas muntligt i en redovisning på 45 minuter nästa torsdag. Så fram tills dess är det bara den som gäller.
 
Men helgen ska i alla fall få tillbringas i stugan för att samla på sig dom sista skotermilen. Hoppas på att samla tonvis med energi också. Så att jag orkar nästa vecka och klarar examinationen med bravur!!! (hoppas kan man ju!)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss

2013-04-26 @ 23:59:14
Postat av: Anonym

Har inte minsta tvivel på att du inte ska klara examinationen med bravur. Bara göra som i bandy, när du bli pressad så kommer extra krafterna fram och Du presterar det där extra. Ta och njut av helgen och lägg för en stund pluggandet på hyllan.
Kraaaaaaam

2013-04-27 @ 12:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story