Efter lite tänkande..

      2012-09-07 / 10:58:03 Publicerat i kategorin Allmänt  
.. beslöt jag mig för att stanna igår och köra hem till Hemavan idag istället för igårkväll.
 
Har nyss avverkat läsårets första dugga (en liten del/hemtenta) och väntar på att mitt resultat ska laddas upp. Det kommer visas kl 11.00! Man hade 21 minuter på sig för ca 28 frågor så snacka om att hjärtat rusade för att hinna med allt! Drog en chansning på vissa för att i alla fall ha svarat på allt.
 
Som sagt så bär det strax av till Hemavan, ska plocka upp gosebjörnen i Stensele. Han körde hem motorcykeln igår för att parkera bort den för vintern. 
 
Helt sjukt vars denna sommar har tagit vägen???!!? 
 
jag är helt snurrig av alla celler och prickar och molekyler och system, så nu tar jag helg!
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story