Duktig flicka!

      2012-09-24 / 22:50:33 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jag har varit riktigt duktig att jag avstått träningarna och verkligen fokuserat på att bli frisk men nu börjar det verkligen kännas av i innebandytarmen - de kan jag lova!
 
Mådde BETYDLIGT bättre idag (tack alla gudar) men har kvar hostan och tjockt i halsen... Tänkte att det är bättre att vila idag så det inte börjar om igen i morgon :/ Har legat i sängen till stor del av förra veckan och i helgen men nu ska de banne mig va nog! På onsdag SKA jag vara fit for fight och redo för innebandyn !
 
För övrigt går det nog ganska bra med plugget, vi är ett tappert gäng som kämpar och hjälps åt. Fysiologi-tentan är knapp en vecka bort! Dock har jag unnat mig en HELT pluggfri kväll ikväll = nödvändigt!
 
Nu ska jag slöse lite tv och sen blire nighty nighty!
 
Over and out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story