Dugga # 4

      2012-09-28 / 09:12:00 Publicerat i kategorin Allmänt  
Godmorgon folket! 
Sitter och väntar på att klockan ska slå 10:30 för då är det dags för den fjärde och sista duggan! Ska nog hinna läsa på lite innan dess, hoppas de kommer gå bra!
 
Nästa vecka är det den slutgiltiga tentan och om jag klarar även denna dugga får jag med mig 4 bonuspoäng som kommer adderas på mitt tentaresultat vilket skulle kännas riktigt bra :) 
 
För övrigt så har jag kommit i gång med innebandyn igen, wiiiiiiiiiiiee! =) Träningsmatch ikväll, de känns riktigt riktigt roligt och spännande på alla sätt och vis! 
Men nytta före nöje! - dagen ska ju bestå av plugget först! 
 
 
CHIAO! Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story