Dugga # 3

      2012-09-21 / 10:52:19 Publicerat i kategorin Allmänt  
Nu har man skrivit dugga numro 3 med en fet migrän på ingång - inget att rekommendera! 12 minuter att besvara 21 frågor, hoppas de gick vägen!
 
För övrigt kan jag säga att förkylningen verkligen tagit över min stackars lilla kropp! Tackar cockilana (eller va de heter) för en god natts sömn, annars hade jag nog inte gjort annat än att hosta.
 
Känns så himla surt att bli sjuk JUST NU! (man vill ju aldrig vara sjuk i och för sig) men jag har inte tid med det just nu! Sååå mycket att plugga in och det är inte långt kvar tills tentan nu :( Det som känns ÄNNU surare är dock innebandyn! 
 
Jag har sett fram emot den här säsongen hela sommaren och tränat, tränat, tränat och verkligen gett järnet på försäsongsträningen och det har varit så himla kul! Och nu på lördag är det SERIPREMIÄR!! Ingen bra tajming alls :( :( :( :( När de lagt ut resultatet från duggan kommer jag stänga ner fabriken och hoppa i säng. Säga godnatt kl 11.00 på dagen! Fina grejer de! 
 
Näemen USCH vad jag gnäller, nu ska jag sluta med det! Trevlig helg gott folk!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sköt om dig!Ådu, Tigerbalsam...
Kram

2012-09-21 @ 18:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story