Dugga # 2

      2012-09-17 / 10:57:53 Publicerat i kategorin Allmänt  
Helgen i Arksjön hos farbror med familj var riktigt mysig trots förkylningen som hägrar i kroppen! 
De hade en riktigt fin stuga och vi har ätit gott och varit ute i höstvädret mest hela helgen =) Lekte kurragömma med dunk med barnen (riktigt kul!), pysslade, bastade, tog en cykeltur, spelade spel och mådde bara allmänt gott! Tack för i helgen :) 
 
 
 
Jag har alldeles nyss avverkat dugga # 2 (hem del-tenta) och väntar på att resultatet skall läggas upp kl 11. Men jag kan ju säga att det sympatiska nervsystemet verkligen kickade igång, var längesen jag kände sån panik och jag kommer faktiskt bli halvt förvånad om jag klarade denna. 28 frågor skulle besvaras på 16 minuter, jag var så himla stressad och vet inte alls vad jag klickade i vissa gånger.... Ska nog köpa en trisslott om jag fixade det, man tänkter inte alls klart när man är så stressad. Eller jag vet inte ens om jag tänkte. Men men, det lär visa sig.
 
 
För övrigt så måste jag säga att alla föreläsningar nu har börjat snurra in sig rejält i ett garnnystan i huvudet. ALL info.. Det är SÅ mycket, och tanken på att jag snart ska kunna det på en sluttenta skrämmer mig. Antar att det är förkylningen som gör mig nervös, för jag har inte riktigt tid att vara sjuk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story