Uppe med tuppen!

      2012-05-19 / 07:53:21 Publicerat i kategorin Allmänt  
Man kanske ska ha tvättid och tandvärk alla dagar, då ser man till att ta sig upp i tid om mornarna! Men nog skulle jag ha föredragit en sovmorgon!

Antar att jag blir lite piggare när jag väl varit uppe en stund. Sitter med en kaffekopp och lyssnar på Lugna Favoriter. Vill som inte börja med någon frukost då det inte riktigt läkt i tandköttet riktigt än :/ Men är ändå imponerad över hur sjukt smidigt det gick att få snabb hjälp igår! Annars brukar det som mest bara vara bökigt och eländigt!

I eftermiddag kommer svärmor, det ska bli roligt med besök :) Ska läsa lite på en självbiografi mm. mm. mm. mm. mm. mm. mm. mm. mm. så då förtjänar man en liten pluggpaus när hon kommer!

Och snart måste man börja fundera på att packa resväskan till sooool och baaaad och myyyys! :D

Trevlig helg folket!


Gran Canaria, 2007

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas det blir bättre i tandköttet snart! åå jag skulle gärna åka med i resväskan! Fy vad jag vill tillbaka till sol och värmen! Ni kommer garanterat att få det toppen! Stor karm på dig!

2012-05-19 @ 12:37:46
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för den trevliga helgen hos er

2012-05-21 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story