trött, tröttare, anki!

      2012-05-05 / 15:37:40 Publicerat i kategorin Allmänt  
Ligger i sängen efter att ha tagit en rejäl powernap. Förstår inte hur sjuuuukt slö man kan vara! Igår gick jag isäng vid elva och fick till och med sovmorgon i morse. Ändå har jag varit sååååååå trött idag.. Har hjälpt pappa med veden men annars har jag inte gjort nånting alls idag. Rätt så skönt faktiskt!

Funderar på att fara ut och springa .. Men det kändes väldigt jobbigt när jag tänker på det. Och speciellt med den här blåsten som är. Inge kul att måsta springa i motvind igen. Fy vad JOBBIGT de va igår alltså!! Tror jag väntar tills efter middag och se om jag är lite piggare då :P

Nää, nu ska jag dricka upp ur kaffekoppen och se om jag orkar mig ur sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story