powernap

      2012-05-28 / 19:48:20 Publicerat i kategorin Allmänt  
Hej och hå folket!
Här kommer lite ovärt vetande.
Jag har nyss vaknat efter en lång och skön powernap!
Dricker en pepsi max för att vakna till liv.
Idag fick jag min nummerlapp till Blodomloppet. I morgon gäller det!
Känner mig less och omotiverad, riktigt skoltrött just nu, och det viktigaste börjar nu de sista dagarna! :/

MEN, den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge - Mallis om 11 dagar!

Sen när jag kommer hem och har sommarlov ska jag umgås med my friends som jag inte träffat på lääääänge nu pga maaaasssssa skola....



hoppas vi ses snart din NÖÖÖT!!

Kommentarer
Postat av: sara

Gu vad skönt för er att det snart är en låång vecka av bara slappa! Det är du så värd!! Ja jag hoppas verkligen vi ska träffas i sommar! Saknar ju dig, sötnöt! Anders tycker inte att jag var så fin på den sista bilden....Konstigt tycker jag(?) hihihi. Stor kram till dig!

2012-05-29 @ 18:02:44
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni är så väl värda en veckas semester!! Så skönt för dig att bara slappa och släppa skolan! Det är du så väl värd! Ja jag hoppas verkligen att vi ses mycket i sommar sötnöt! Anders tyckte inte att jag var så fin på den andra bilden, konstigt tycker jag(?) hihih. Stor kram på dig!

2012-05-29 @ 18:07:23
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj det blev visst två inlägg. haha

2012-05-29 @ 18:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story