BLÄÄÄ!

      2012-05-18 / 09:04:38 Publicerat i kategorin Allmänt  
Allting känns bara såååå jobbigt just nu och speciellt idag :/ Och jag har verkligen inte tid att tycka så.
Måste hitta ny energi, och nya tag - kanske ska börja med att ta mig upp ur sängen!
Hinner nog fixa med det sista på en uppgift innan tandläkaren ringer kl 10 :/
Mitt tandkött längst in i nederkäken har vikits upp och det ömmar och gör sviiinont! Som ett hål ner i tandköttet men ingen tand där! Bettskenan på natten ligger och trycker mot den och gör det värre. Så i natt sov jag utan bettskena, men då gnisslar jag ju i stället så idag har man huvudvärk! Hur jag än gör blir det bara galet!
Näää, nu ska jag göra ett ryck... som för övrigt kommer pågå hela dagen!
Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story