Update nr 2

      2012-07-30 / 23:54:48 Publicerat i kategorin Allmänt  
Dagarna går fortare än fortast, jag trivs som fisken i vattnet på jobbet!
Ikväll har man myst på badhuset, köpt läsk och glass, fikat och umgåtts och spelat Nintento64 med bästaste Sara Kolbengtsson! En sån fin människa!
 
 
I helgen drar jag till Umeå! Det väntas kickoff med innebandylaget och den nya tränaren på lördagen. Sen ska jag ju självklart bara umgååååååås med älsklingen! - och vi ska leka med nya telefonen! Har nämligen beställt en Iphone 4! :) 
Hoppas också på lite bus med Challe! =))
 
För övrigt kan jag säga att jag efter MÅNGA års arbete, ÄNTLIGEN börjar bli klar med mitt egna lilla hobbyprojekt! Sen jag skaffade digitalkamera har jag alltid önskat att jag kunnat framkalla några kort per månad och sätta ihop i album, och nu är jag faktiskt på Juni 2012! DVS, jag är i rätt tid, rätt epok, rätt era, rätt årtal - kalla det vad ni vill! Nu när man är i kapp behöver man inte sitta flera timmar och rensa kort, nu kan man ju ta typ bara varannan månad! Toppen!
Jaaa... andra håller på med scrapbooking och liknande, jag sitter med fotoalbum!
 

Att vara hemma längre än en helg känns skönt, men jag måste erkänna dock lite konstigt.... Jag brukar ju alltid tillbringa mycket tid hos och med min älskade älskade bästa vän, min morfar. Satt vid graven i över en halvtimme för att få vara lite nära. Det värmde faktiskt! Fick också en tröst och klapp på axeln, det värmde också  ♥
 
Jag har ju en förmåga att inte kunna somna i tid på kvällarna, och datorn är ju alldeles för nära... Men nu ska jag nog ta och stänga fabriken... Vet ändå inte hur många som läser mina uppdateringar :P
Sov gott folket!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läser! Tycker om dig vet du! Och du vet vad jag har sagt, moffe han lämnar aldrig din sida! Kram

2012-07-31 @ 00:16:03
URL: http://www.wiklundarn.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag läs å! Så fortsätt med skrivandet.
Kram

2012-07-31 @ 08:04:30
Postat av: Jennifer

Jag läser ochså :) Vi får ta och ses när du har tid nån gång :)

2012-07-31 @ 19:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story