Onsdag

      2012-07-11 / 11:50:58 Publicerat i kategorin Allmänt  
Sitter nyfriserad och med huvudvärk framför datorn och en radiokanal med 70-talsmusik. Mysigt värre!
Funderar på att städa klart lägenheten, igår var jag riktigt effektiv må jag säga! Ska bara inta ännu en alvedon så att det ger med sig, sen tar jag rummen jag inte hann med igår!
 
Har lite annat på schemat idag som jag önskar att hinna med, nämligen lite fotoframkallning och en kortare löptur med intervaller. I morgon ska det bli min vilodag så tänkte köra ett litet pass idag.
 
Efter middag ska jag iväg till kusin Vitamin på filmkväll, det ska bli myyyyyysigt!!
Och på tal om middag lyckades jag och darling med världens godaste ugnsstekta fisk igår, den blev perfekt! Mumsimumsimumsigt! 
 
Jaa, jag hade inge mer vettigt att säga. Passar på att svammel-blogga när det finns tid till det, för snart drar jag till Hemavan i 5 veckor då jag fått jobb i Tärna! Ska bli lite kul faktiskt att vara lite mer effektiv på den fronten!
 
Have a nice day!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story