Godmorgon!

      2012-07-13 / 07:57:46 Publicerat i kategorin Allmänt  
Inte ofta jag klivit upp 06:15 sen man fick sommarlov, men någon gång ska ju vara den första! Skjutsade min kära sambo till jobbet så att jag kunde ha bilen idag, ska åka ner till ICA Maxi och handla inför en kräftmiddag med Anna-Karin ikväll och sen blir det bio - Men in black 3 !

Filmkvällen hos Emelie igår var mysig, men vi kan det där med att svamla. Från kl 18.30-02.20 hann vi bara se två filmer, för vi pausade så mycket och kom på saker att prata om! Haha, men de va ju ett tag sen vi fick svamla på med varandra, så det var tillåtet att pausa så mycket!
 
Jag hade som planerat en liten löptur idag eftersom jag hade värsta vilodagen igår och bara GOTTADE mig, men träningsvärken och regnet är lite omotiverande! Vi får helt enkelt se hur det blir när jag vaknat till lite mer!
 
Igårkväll vid 21-tiden åkte jag och darling och spontan-shoppade på Teg!
Thankyou God for Blocket!
 
Har sett fram emot att byta köksmöbler och nu hittade vi något som båda tyckte om! Hihi! Åsså får vi ju inviga det ikväll med kräftmiddag! TJINGELING!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story