Blandat godis!

      2012-08-29 / 08:33:20 Publicerat i kategorin Allmänt  
Försöker vända tillbaka på dygnet, det är ju inte alltför många dagar kvar nu tills skolan börjar. Har klivit upp rätt tidigt tre dagar nu och än så länge är jag på benen (även fast benen är fyllda med träningsvärk)!
 
Har massa smågrejor på min att-göra-lista som jag haft en förmåga att skjuta upp i snart två veckor så jag ska försöka ta mig i kragen och ordna de.
 
Senare idag blir det lunch på stan med fina Emelie och Jytte, de ska bli trevligt! 
 
För övrigt kan jag ju säga att jag kommit igång med innebandyn och det är så j***a KUL! Det är något jag verkligen brinner för, och jag har mycket att jobba på ! :) Vi hade träningsmatch mot ett schweiziskt elitlag i söndags, det var riktigt kul och väldigt inspirerande att möta ett så bra lag! Nu på torsdag drar Nolia Cup igång dessutom så det blir fullt ös :)
 
Nä, nu ska jag börja göra nå vettigt! Bjuder på några bilder från Tärnamarknan som va i juli!
Chiao!
 





Kommentarer
Postat av: Gibson

Dom här bilderna hade jag missat, tjusigt! :)

2012-09-18 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story