VÅR?

      2012-04-23 / 11:38:32 Publicerat i kategorin Allmänt  
Våren kan vara full av stress, och jaaaaaaaaa det är det även detta år... Men för en gångs skull lyckas jag hålla mig själv i skinnet och inte få panik. Jag tar en dag i taget och fokuserar på det jag kan göra något åt. Jag klappar mig själv på axeln för den förbättringen!

Det är deklaration (äntligen fixat!), det är en ny kurs att hålla ordning på, det är funderingar kring sommaren - var kommer jag att hamna, kommer jag ens att få ett jobb? , det är massa skrooooot man vill bli av med och jag försöker rensa lägenheten till loppis, mitt fotoprojekt ropar på mig att fortsätta, det är ingen som vill köpa min balklänning, vi ska utomlands, jag måste hålla igång träningen så jag får imponera på mig själv på Blodomloppet, ska till Skellefteå en vecka på praktik, och sen så vill jag hinna åka heeeeem snart... OCH sen mitt i allt vill man även göra INGENTING!... och samtidigt träffa vänner man inte träffat på läääänge.

Men hör och häpna så lyckas jag ändå ta det med ro!

Men nu mina vänner kan jag inte sitta här och slöa nå mer, måste fortsätta skriva på en uppgift som ska få återkoppling innan onsdagens seminarie. Har en timme på mig innan man ska börja rulla mot skolan!

CHIAO!

Älskade Tiiiiina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story