Godmorgon världen!

      2012-04-16 / 07:54:48 Publicerat i kategorin Allmänt  
Japp, intar det sista ur kaffekoppen sen ska jag sätta mig på cykeln och trampa iväg mot skolan!

Insåg att jag måste göra en fet uppdatering sen sist jag la ut ett blogginlägg, det har varit mycke trevligheter sen dess!
Men tyvärr finns det inte riktigt tid till de just nu, vill inte komma sent när jag är uppe i så god tid på morgon för en gångs skull! Och lite imponerad är jag över att jag är så pass pigg! Jippi!


Jag tänker avsluta detta lilla inlägg med några bilder från påsken, och måste för övrigt lägga till att jag verkligen saknar innebandyn!!! Speciellt efter att sett gårdagens match mellan IKSU och Djurgården! GRATTIS TILL IKSU!


Chiao!



Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-17 @ 16:43:32
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story