Godmorgon världen igen!

      2012-04-19 / 10:29:42 Publicerat i kategorin Allmänt  
Att denna dag få sova till 9.30 kändes underbart och välbehövligt! Annars har vi förra veckan och i veckan gått skola 8.30-16.30 nästan varje dag!

Dagen bjuder på en sväng in till ÅC för att köpa lite gooo'fika med en go' vän, sen handla lite och trampa iväg hemåt för att läsa på lite om "optimal match"!


Förutom plugget har jag försökt komma igång lite med löpningen, använde pulsklockan igår och jag kan säga att den höjer motivationen rejält! Och sen att Gina springer vid min sida är också en fördel!


Håller också på att redigera lite bilder inför svärmors bildspel, och färgerna blir så fina och skarpa efter redigering, i love it!



Här kommer några smakprov, sen ska jag gå och göra mig i ordning så att jag inte ser ut som en zombie!


CHIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaaaaaaaaaa, du e guld värd. Väntar å längtar.....Kram

2012-04-19 @ 19:51:51
Postat av: Jannike

OM du tycker det är roligt och vill ha mer att fota/redigera har jag en vacker dam som inte fastnar så bra på bild med mobilkamera. Hon är för svart ;) Kram!

2012-04-28 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story