En fullproppad dag skall börja!

      2012-04-27 / 08:50:12 Publicerat i kategorin Allmänt  
Mycket står på schemat en "ledig" dag som denna!
Uppe TRÖTT med tuppen kvart över sex för att åka med Björn till jobbet för att hämta hem bilen.

Var hur säker som helst att jag skulle däcka i sängen när jag var tillbaka i lägenheten men jag har hållit mig vaken med kaffe och en fotoframkallning! (konstigt att jag inte hunnit mer på nästan 2 timmar!!) Älskar för övrigt när Fuji har erbjudanden då och då!

Ska plocka ihop lite i vårat bombnedslag i lägenheten innan jag beger mig till Maxi och handlar. Sen väntar storstädning deluxe med renbäddning och allt! Något säger mig att det kommer bli fler kaffekoppar idag!!

Efter de ska jag börja kolla på en uppgift vi har fått till veckan, lika bra att börja så man förstår vad man ska göra någon gång. Då kanske man kan åka hem lite tidigare i slutet på nästa vecka, jag hoppas på det!

Det är fleeeera saker jag ska hinna idag, men om jag ska räkna upp allt äre ingen som orkar läsa ändå.
Så den stora frågan är ju varför jag sitter kvar framför datorn! Iväg med mig nu!

Ha en bra dag allihopa!

Mallorca med mamma och Dessan, maj 2011!

Kommentarer
Postat av: Gina

Ha en bra dag själv! :) längtar till utlandet när jag såg din bild!!

2012-04-27 @ 09:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story