Update

      2011-09-25 / 19:38:39 Publicerat i kategorin Allmänt  
En snabb slutsats över helgen är att jag verkligen måste öva in mig på nya klubban så att jag blir mer van... Skott och passningar far inte alls dit jag vill. Sen har jag fått med mig mycket feedback om hur jag ska förbättra spelet och det ska jag se till att göra :)
Lördagens match med j18laget slutade i förlust med 6-5. Dagens match med damlaget VS Västerslätt slutade 4-4, vilket gav oss 1p. Riktigt roligt att spela!! Och sen att det blev ett mål för min del var ju riktigt kul! Man ska ju ha lite tur ibland ;)
Har dessutom varit flitig med studier - rapportskrivning har påbörjats och jag tror det känns riktigt bra! Man lär ju få se i morgon om man tycker det gått bra eller inte!
Nu har jag gjort nog med nytta för en stund, ser fram emot lite tv-tittande innan jag återgår till rapporten och sen är det bums isäng, kroppen behöver mycket sömn efter sån rolig och händelsrik helg! :)

KRAMAR TILL MORFAR!

Kommentarer
Postat av: malin

taack <3

2011-09-29 @ 16:37:26
URL: http://httpgoleft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story