News

      2011-09-13 / 07:35:52 Publicerat i kategorin Allmänt  
Haft ett ganska långt uppehåll, men jag har mina skäl! Mina positiva skäl! :)

  • Påbörjat utbildning och det är många nya intryck och mycke nya människor, vilket är J***A roligt!
  • Varit mycke aktiviteter runt nya klassen, med och utanför skolan!
  • Läxor att förstå, hur stor eller lite de omfattar egentligen, så man inte över- eller underarbetar olika uppgifter.
  • Nya rutiner, bland annat för att ta mig upp på morgon (BRA jobbat idag), och ta vara på den tid jag har.
  • Senaste tiden har även handlat mycke om innebandy, framförallt utveckling!!!!!!!!
  • Hålla förkylningen borta (mission failed)
Japps, och här sitter man nu vid köksbordet en tidig morgon som denna, kaffekoppen har jag framför mig och snart sätter man sig på cykeln för att trampa iväg till biblioteket för att börja med ett grupparbete.
Dessa veckor kan jag beskriva min vardag som UPPTÄCKSRESANDE! :)


CHIAO!!

Vad är viktigt för dig?, vad tycker du är meningsfullt? Ställ dig själv den frågan och ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story