Måndagmorgon

      2011-10-31 / 08:07:10 Publicerat i kategorin Allmänt  
Yes! Ny vecka, nya möjligheter, nya utmaningar! Sitter med en kaffekopp framför MTV och försöker vakna till liv. Börjar inte förrän 10.30 idag men går igenom en uppgift som ska vara inskickat idag kl. 16. Jag har liksom problem med att känna mig färdig. Känns på något konstigt sätt som att jag ändå har missast nått.

Sen så blir det fullt ös i veckan.. både muntlig examination och tenta närmar sig med stormsteg, och måste erkänna att jag känner mig riktigt nervös redan. Så det är dags att samla ihop hjärncellerna och ha fokus!!

Det känns bra att man har innebandy vid sidan av! Det låter kanske lite knäppt men man pluggar så mycket bättre när man vet en avsatt tid för träning o så. Hjärnan får dessutom vila från all teori så när man kommer hem igen är det som att man laddat batterierna i huvet, och bara tagit energi från kroppen! Haha!

Fullt ös i veckan blir det även på innebandyn, träning ikväll, DM-match på onsdag, träning torsdag, seriematch på lördag!
LEVER LIVET!

Nu ska jag ta mig i kragen när jag varit duktig att ta mig upp så tidigt, chiao!


Gillade den här frisyren, börjar vara ett tag sen nu, 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story