Long time no seen

      2011-10-19 / 22:59:55 Publicerat i kategorin Allmänt  
Det var ett tag sen det skedde en uppdatering, det har varit mycket som hänt och har haft mycket på gång.
Tänker inte vara långrandig och dra allt, utan mer som börja om på nytt.
Men en sak kan jag säga, att morfar är en superman! ♥ Min förebild, min vän - världens bästa morfar!!

Och som syster redan citerat från morfar: "Det är klart korna klarade sig när ladutaket föll ned på dem, de var ju såna där biff-kor". Älskar dig morfar, du vet det där med att vara en biff! KRYA PÅ DIG!



Gällande skolan har vi haft en inspirerande vecka med lite praktik på två olika arbetsplatser samt föreläsningar från olika yrkesgrupper. Är så nöjd med valet av utbildning, det finns många vägar att gå! :)
Nu ska jag bara ta mig i kragen och läsa klart "gröna boken", för i morgon ska jag och några klasskompisar slå våra kloka huvuden ihop!

Innebandyn - still going strong - men jag kan bättre! Har blivit som en nystart i veckan, dessutom ny position, jag hoppas så klart på FRAMGÅNG och hoppas på att bli uttagen till matchen på söndag! Wish me luck!

Ska slita mig från datorn, vill avsluta med att säga att jag har VÄRLDENS BÄSTA BJÖRN!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara K

Skönt att höra att han blir bättre! Vad roligt att det känns så bra med skolan, önskar jag hade hittat nått kul att läsa... Du fixar allt du bestämmer dig för! Har aldrig sett dig spela "innepinne" som du säger men jag är övertygad att du fixar det! Kram på dig vännen!

2011-10-20 @ 12:40:36
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: Marina

<3



Det kommer bli så kul på söndag! Vi ska vinna! Å jag kan ha lyckats få dit Jonas å Martin .. haha!

2011-10-22 @ 11:24:52
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story