Godmorgon folket!

      2011-11-08 / 09:45:17 Publicerat i kategorin Allmänt  
Blev väckt av väckarklockan Gina efter att man råkat stänga sin egna klocka i sömnen i morse! (det är så typiskt mig!!) Tur var det, för vi begav oss på en joggingrunda på 3km så nu har man i alla fall vaknat på riktigt!

Nu ska jag smälla iväg ett mail till A-kassan, jag blir tokig på att dom alltid behöver massa uppgifter som jag redan tycker mig ha skickat in. Man känner sig som en pina att alltid måste skriva till sommarjobbet och be om dessa... Suck!

Sen är det bara att sätta igång med pluggandet inför fredagens tenta! Gårdagens examination gick superbra, är nöjd med mig själv och min feedback! Problemet nu bara är att jag inte riktigt vet vars jag ska börja, vilken bok ska jag ta ? Det ordnar sig alltid!

Innebandyn igår gick superbra, vilket spel vi börjar få till! Keep up the good work tjejer, på lördag är det matchdags!

KRAM till älskade morfar som nu är hemma i Hemavan! :)

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag har också en tenta på fredag. Kan hålla tummarna för dig om du håller för mig ;)

2011-11-08 @ 11:12:39
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Gina

Ja tänk vad tur att du har mig! :D Och att jag har dig :)

2011-11-08 @ 15:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story