Djungeln av teorier!

      2011-11-02 / 10:36:48 Publicerat i kategorin Allmänt  
Har äntligen fått en grund till den muntliga examinationen som närmar sig med stormsteg..
Dock långt ifrån klar!
Blir att göra ett j***a ryck i eftermiddag när man kommit tillbaka från skolan! I morgon ska jag banne mig kliva upp TIDIGT, spelar ingen roll hur trött jag är! Måste göra "klart" redovisningen på förmiddagen då man ska slå kloka huvuden ihop med klasskamrater på eftermiddagen!

Ikväll då? JOOOOOO, matchdags!!! Är himla taggad! Nu kör vi tjejer!

Kände mig så lat att jag funderade på att ta bussen till skolan, men nu kanske man ska ta och cykla istället. Man kan ju vela om mindre saker..

Ha en underbar dag folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story