Pust

      2011-05-31 / 20:47:45 Publicerat i kategorin Allmänt  
Har faktiskt varit ute på en LITEN (bättre än inget) löptur ikväll. Måste ta mig ut på flera, man blir faktiskt piggare (!) Bokar in en i morgonkväll också, bäst att lägga upp det offentligt så jag känner lite krav på att jag måste bege mig ut i morrn med! Bra knep!

Snart är det dags för House och sen hoppas jag att jag somnar som en stock! Är less på att vrida och vända på mig och i morgon ska man ju faktiskt upp tidigt! Lite oroväckande att det står olika tider på olika ställen när jag börjar i morgon. På webben när jag loggar in står det att jag börjar 8.00 men på papperet där man kan boka schemat så står det 8.30. Hmmm.. bäst att jag är där kl 8. Vore pinsamt att komma sent första riktiga dagen..

Annars då?

Joo...

Nu är jag tråkig och avslutar mitt mest intressanta blogginlägg på länge.
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story