Idag är det ingen vanlig dag,

      2011-05-25 / 13:01:56 Publicerat i kategorin Allmänt  
Nej för det är svärmors födelsedag :)


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! ♥ Du ska få en stor kram när vi ses, lita på det! Kanske ett och annat paket också! Bara för att jag tycker om dig så mycket!

Satt förut och tänkte på hur mycket du alltid har skämt bort mig, på ett bra sätt givetvis All tid jag har fått av dig och alla dina goda råd, sånt är helt ovärderligt!! Generös, omtänksam och en otroligt vacker människa, det är du det!

 

Det är snart 6 år sen jag träffade dig första gången. Du stod där med öppna armar och visade vem du var. Och du bjöd in mig i familjen, tack för att du finns!


Hoppas du får en underbar dag!


Många kramar från KajsaMajja!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Finner inte ord.....kan bara säga att jag är lycklig över att ha dig i mitt liv, älskade KajsaMajja/ Kramar i massor

2011-05-25 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story