tell the world that i'm coming home

      2011-03-22 / 19:26:47 Publicerat i kategorin Allmänt  
Var tvungen att tjuvstarta då man inser hur otroligt mycket grejjer man har!!!
Blandade känslor att slänga in allt i lådor, men det kommer bli bra i slutändan!


I helgen ska jag hem, ska bli sååååå skönt! Mycket på min To-Do-List men det ska nog också ordna sig!

Och med det bjuder jag på detta klipp, otroligt bra låt!

------------

MALIN, varför går det inte att lägga in youtubeklipp på bloggen längre, vad har jag gjort för fel??
Anyway, den jag vill ni ska lyssna på är:

I'm Coming Home -

Diddy Dirty Money feat. Skylar Brey





Kommentarer
Postat av: Marina

ha du hämtat inbäddningskoden?? det finns en inställning under själva klippet ... eller flera olika... kryssa för där det står. - använd gammal inbäddningskod.



Ha du provat det?

2011-03-22 @ 20:49:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Welcome home :D

2011-03-23 @ 07:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story