Ny vecka efter bra helg!

      2011-03-14 / 21:37:40 Publicerat i kategorin Allmänt  
Måndagen har gått och efter prick 80 samtal har man ganska mycket gröt i huvudet. Men då var det exra skönt att få gymma sig till ny energi!

Efter en lång och otroligt varm dusch som gjorde mig snurrig så tog man sig i kragen och rensade lite papper och pärmar! Jag skulle kunna ha ett eget kontor, jag gillar att skapa ordning och reda!

Helgen var supermysig och speciellt lördagen med god mat, gott sällskap och god underhållning (melodifestivalen). Inte för att vi tittade eller lyssnade så mycket men det var superbra ändå! Man flyter bort i tid och rum i goda vänners sällskap!





På tal om asfalt! Hittade ett riktigt bra orspråk i min kalender idag!

"Kompromissa inte med dig själv. Du är det enda du har!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story