Härliga fredag!

      2011-03-04 / 16:50:21 Publicerat i kategorin Allmänt  
Dagen började tungt med att ens ta sig upp ur sängen, men väl uppe så har det varit en bra dag! Allt har som flytit på och snart är arbetsdagen gjord. 21.15 kvällar jag!

I morgon väntar ännu ett arbetspass och sen blir det att ladda upp inför säsongens sista match. Den blir mot Timrå på söndag och jag är taggad som aldrig förr!

Smuttar på en Ice Latte från Waynes, mumma! En bra efterrätt tycker jag!

För övrigt har jag inget mer spännande att säga, har något tråkiga inlägg nu för tiden.
Men det kommer väl så småningom.

TREVLIG HELG ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag håller tummarna för Er! Men mest dig! Ge dem mer än vad dem tål, tjejen!!! Visa var målen ska sitta!! ;)



pusskram

2011-03-04 @ 21:45:30
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story