Happy

      2011-03-21 / 12:41:16 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jag känner mig glad idag.. Har ingen direkt anledning, utan jag bara är det.
Men varför ska man sitta och fundera på anledningar, det är lika bra att njuta av this moment och bara vara glad!

Har slängt ut lite krokar nu, hoppas att man får napp någonstans. Men å andra sidan är jag inte orolig heller, det får bli som det blir. Det kommer att lösa sig =)

Ansökningarna till universitetet har öppnat nu. Dags att bestämma sig för förstahandsval.

Jag längtar hem!!! I helgen ska man få andas in lite frisk fjälluft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story