Då var denna dag snart slut...

      2011-03-31 / 21:09:13 Publicerat i kategorin Allmänt  
Idag har jag hunnit mycket!

Skickat in ansökan till Umeå Universitet (nu ska jag bara posta in lite kompletterande uppgifter). Har sökt till Arbetsterapeutprogrammet och till Personalvetarprogrammet, hoppas på att jag kommer in på någon av dom.

Sen så har jag gjort lite kollage med bilder, packat i flyttlådor, postat brev, tränat ( i 1 timme!) med mera..

Men även fast man hunnit mycket så räcker inte tiden till riktigt. Förstår ni hur mycket grejjer man kan ha hemma ?!?!?

Smäller upp en bild på vårat nya crib medan torskfilèn till morgondagens lunchlåda står i ugnen och solar!


Halva vardagsrummet.


Del av sovrummet.


Det blir nice de här! Sen så har ju jag och Marina mycket musik att ta igen , här ska det skrivas och jammas!
Chiao!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marina

OoooOOooOOOo!!! Vilken fin lägga Ni har!!! Riktigt mysigt!



Det kan du hoppa upp och sätta dig på att vi har mycket musik att ta igen!!!! :)



kraaaaam

2011-03-31 @ 23:25:46
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story