Word

      2011-06-28 / 16:05:35 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jag hade ju bestämt mig för att vara ganska mycke ledig i sommar. Men nu när jag ska lägga schema får jag ångest och lite dåligt samvete över de tomma luckorna i kalendern. Är så van att de ska vara fulla med arbetstider, träningar, resor hem osv.

Nu med de tomma veckorna jag har så kan jag ju göra vad jag vill, åka hem när jag vill, och inte behöva passa någon tid eller dag att åka tillbaka. Det är den friheten jag längtat efter att ha en sommar i alla fall.

En sommar att få känna lite lugn och ro.

Så varför har jag svårt att hålla mig från att boka in fler dagar att jobba (?)

Nä.. Nu ska jag stå på mig, jag behöver en sommar att andas på så att jag har fullt med energi när studierna drar igång (om jag nu tar mig in)..

Håll med mig. Jag förtjänar att inte jobba så mycket i sommar. Eller? (det är pengadjävulen som sitter på min axel och ger mig beslutsångest).

För övrigt var det faktiskt himla skönt att vara ledig idag när det var så soligt och fint =)

Snart står middagen på bordet, chiao!


Kommentarer
Postat av: J

Du får väl ta det piano i sommar. :)

Det är ju faktiskt en ond cirkel, har man en fri sommar så har man inga pengar och har man en sommar med jobb så har man ingen tid och ingen ork. Men som sagt, jag tycker du skall ta det lugnt i sommar så du är full av energi till alla höstens projekt! Kom igen nu, Angelica!

2011-06-29 @ 00:00:47
Postat av: Marina

Hahaha!! Jajjemen! Det firades ordentligt ... med MÅÅÅNGA förluster dock .. men glad är jag ändå ;)



Och du .. tjejen - håller med föregående talare. Ta det lugnt i sommar, det behövs det också.



2011-06-29 @ 00:03:11
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Ina

Tycker också du ska ta det lugnt. Om inte annat för att jag gör det och du gör tusen gånger mer än jag hela tiden ;) Så du kan ju tänka på mig och mitt samvete för pengadjävulen sitter på min axel med. Och på andra axeln har jag en liten gubbe som påstår att jag är lat :P

Kram!

2011-06-29 @ 12:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story