Nuni!

      2011-06-06 / 23:31:02 Publicerat i kategorin Allmänt  
NU, ska det bli ordning på torpet! Gissa vad jag använder nu ? Jo, en pulsklocka!! Kära svärmor har en jag får använda! :)
Det blev genast mycket roligare att springa! Igår blev det 3km och idag 5km!






Annars då? Jo, helt ok!
Har börjat jobba lite smått, det går faktiskt bra! Blev bara onsdag och fredag förra veckan, vann 3 av 4 säljtävlingar i fredags, två miljonlotter och ett paket kaffe fick jag ;) hihi!

Har tagit en ordentlig långhelg, var i Stensele till idag, Forsmark i eftermiddags och nu är jag i Hemavan för att spendera morgondagen med världens bästa morfar <3 På onsdag blir det en härlig busstur tillbaka till Umeå!, hade tänkt jobba lite i helgen hade jag tänkt. Men vi får se hur mycket det blir.

Med musiken står det lite stilla.. Har flera låtar på g, men jag sätter mig ju aldrig ner i lugn och ro och jobbar med dom. Och då är det ju svårt att få någon klar också.. Har en som det bara är lite kvar på, kanske ska ta och satsa på den innan jag fortsätter med de andra.. Det låter smart, men sen är det ju de här med att lyssna på sig själv också.

Har börjat känna mig ovanligt slö om dagarna nu igen, har varit några veckor och nu börjar det bli jobbigt och ta för mycket energi. Får se om det inte går över snart , annars kanske det är dags att ta nya prover? Jag vet inte ens hur mycke de här kan gå upp och ner, och hur ofta man ens behöver ta nya prover? Kanske ska fråga allt sånt nästa gång så man vet lite mer.

Nu är det nog svamlat, känner att ögonen behöver lite sömn!
 NIGHY NIGHTY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story