Home Sweet Home

      2011-06-08 / 00:10:45 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jahapps, då var vistelsen i Hemavan snabbt över, i morgon åker jag med bussen tillbaka till Umeå. Har packat med mig en bok så jag har något att roa mig med men annars så funkar det att sova också, hihi!

Det har varit härligt att vara hemma en stund! Dagen tillbringades på ranchen med morfar, tog det mest lugnt, det var mysigt. Morfar bjöd först på kaffe och tårta och senare på eftermiddagen blev det surströmming, mums vad gott det var och shit vad längesen det var man åt det!!

Har även hunnit med en liten löptur på 3km, i morgon blir det att vila det kan jag säga! Men det är skönt att ha kommit igång lite med träningen, var två år sen jag sprang duktigt sist!!

Man har ett sånt här härligt lugn och stilla i kroppen när man är hemma, allt känns så stabilt och det känns som man kan ta tag i saker som man inte gjort förut. Har suttit och skrivit lite i fotoalbum och städat i ordning bland lite grejor, man tar som timmarna som de kommer.

Dock känns det skönt att fara iväg och jobba igen, har som inte kommit igång ordentligt än, men snart så :)

Har sett ett klipp på systeryster när hon dansar swing eller vad det heter, himla duktig hon är! Det ser riktigt coolt ut!!

Har som inte så mycket mer att säga, har varit duktig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna, en applåd till mig!
Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story